Jak nakupovat

Všechny položky vystavené v e-shopu lze objednat pomocí interaktivního formuláře. Vybíráte odstín kostry a látku u židle, případně rozměr u stolů.

Dodací lhůta, uvedená u produktu je doba obvyklá pro vyskladnění a odeslání. Může se měnit v závislosti na aktuálním stavu skladu a objednávek zákazníků.
Skladové položky mají uveden stav skladu.


CENA zobrazená v eshopu je za nejlacinější provedení, pokud má výrobek více variant, je cena uvedena zvlášť u každé varianty. Např. u stolu za nejmenší rozměr a pod.

DOPRAVA A PLATBA: vybrané položky označené jako skladem jsou k odebrání v centrálním skladu, na adrese Humpolec, Nerudova 1680

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

ITTC Stima, spol. s r.o. je dodavatelem více než 500 prodejců nábytku v ČR. Vybrané zboží si lze nechat doručit na prodejnu, která je Vám nejblíž. 
Při dokončení objednávky Vám systém nabídne přehled prodejen podle měst a je na Vás, kterou prodejnu si vyberete. Tato varianta je zdarma. POZOR: dodavatelem je v tomto případě Vámi vybraný prodejce, nikoliv e-shop ITTC Stima, nelze uplatňovat právo na 14 denní lhůtu pro vrácení - zboží si na prodejně prohlédněte, zkontrolujte. Režim prodeje je stejný, jako při klasickém nákupu v prodejně. Samozřejmě lze využít všechny služby, které vybraný prodejce nabízí (splátkový prodej, dopravu, montáž ...) Doprava na vybranou prodejnu neodpovídá běžné době zaslání na Vaši adresu - info o dodání Vám podáme při dokončení a telefonickém ověření objednávky.

V případě, že budete chtít zásilku doručit přímo domů - vyberte přepravu podle typu zboží:
  • TopTrans - zaveze vše, včetně rozměrných stolů. Cena dopravy je 350 Kč bez DPH / 425 Kč s DPH za objednávku, bez ohledu na počet kusů.

  • přeprava ITTC Stima - pro křehké (skleněné stoly) a jinak komplikované zásilky lze zvolit tento typ přepravy. Auta ITTC Stima jezdí nepravidelně a obvykle není možnost ovlivnit čas, kdy se ve Vašem městě bude skládat. Tento typ dopravy je možný jen po dohodě s pracovníky e-shopu, cena je domluvena individuálně, podle objemu zásilky.

Platba zásilky je možná jen dobírkou (tj. platíte hotově řidiči, který zásilku přiveze), nebo bankovním převodem, fakturu Vám zašleme mailem.

Důležité: převzetím zásilky a podpisem řidiči stvrzujete kompletnost a stav. Přesvěčte se před podpisem, že obaly, nejsou nikde poškozeny a podepisujte až pak. Především u přepravních služeb je zpětná reklamace prakticky nemožná.

REKLAMACE: všechny vady zjištěné ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží neprodleně hlaste na mail shop@stima.cz, případně fax: 565 303 319. Telefonicky reklamaci můžete avizovat, ale písemnou formu to nenahrazuje. Pro urychlení reklamace nafoťte a podrobně popište vadu. V případě, že vadu zjistíte při montáži - v žádném případě výrobek nekompletujte a nepoužívejte.

Ochrana osobních údajů: veškeré údaje, které vyplníte do formuláře jsou použity jen ve spojitosti s jednou konkrétní objednávkou, její evidencí a vystevením dokladů. Kontaktovat Vás budeme jen pro ověření podrobností a termínu dodání. Žádné osobní údaje nearchivujeme a nijak dále nezpracováváme. Pro nákup není vytvářeno žádné přihlašecí jméno ani heslo.


S jakýmkoliv dotazem nás neváhejte kontaktovat - rádi Vám budeme nápomocni a vše podrobně vysvětlíme.

tel. linka zdarma: 800 228 288


* upozornění prodejcům. Výše uvedené podmínky jsou pro koncového spotřebitele. Pro informace prodejcům a pro možnost objednání zboží Vám přidělíme jměno a heslo. Kontaktujte svého obchodního zástupce nebo pište na mail: frantisek@stima.cz

 



© 2021 | ITTC Stima, spol. s r.o.